Inte bra Tay-Tay!

Som vi alla vet så får ju Taylor bygga upp musklerna ordentligt för att få ha kvar rollen som Jacob Black.
Men är det verkligen så bra att han tränar så mycket?

Såhär sade han till intervjuaren:
"I was in the gym five days a week, two hours a day," says Lautner. "At one point, I was going seven days straight. I had put on a lot of weight, and then i started losing it drastically, so I was worried. It turned out I was overworking myself."

Sedan berättade han om sitt kalorie inttag:
"The hardest thing for me was the eating. At one point I had to shove as much food in my body as possible to pack on calories. My trainer wanted me to do six meals a day and not go two hours without eating. If I would cheat on eating one day, I could tell, I'd drop a few pounds,"


Hmm... själv tycker jag att det är inte så bra Tay-tay...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0