Kristens hår? Peruk eller extensions?

Det är en peruk

Såhär skriver lainey-gossip:

 On Friday it was Twilight graduation and a first look at Kristen Stewart’s Bella hair. As I reported a couple of weeks ago, she did not want to have extensions added on to her Joan Jett hair. Love her for that. But this wig looks busted.

Så då vet vi det, det är alltså en peruk och inte hennes egna hår men jag tycker ändå att peruken är så sjukt snygg men kanske inte riktigt Bellastyle eller Kristenstyle iallafall tycker inte jag det

Psst gå in på lainey-gossip och titta in dem nya bilderna från Eclipse där jag också hittade detta inlägget, länk:

http://www.laineygossip.com/Kristen_Stewart_with_new_wig_shoots_graduation_scene_for_Eclipse.aspx?CatID=0&CelID=0




Kommentarer
Postat av: marigona

jaa, jag störde mig också på det! Så dåligt när dem göra sånna stora misstag.. :)

2009-08-31 @ 17:40:35
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0