Ny fanfic - Finding my daughter

Heej!

Nu så har jag börjat skriva på en ny fanfic som jag kommer då lägga upp här.
Den kommer vara på engelska så det kommer antagligen bli lite mer skrivet på denna än min andra Poisonous life men man vet ju aldrig.

Beskrivning:
Destiny är med om en bilolycka. Men hon dör inte. Istället blir hon förvandlad till vampyr och får komma till familjen Cullen. Men allt är inte lyckligt. Samtidigt som Destiny kämpar med hennes törst har hon en dotter som hon längtar till otroligt mycket, så mycket att det gör ont i henne. Men eftersom hon är en blodlusten vampyr får hon inte ut och leta upp hennes dotter förrän hon verkligen är redo.
Destiny dras mellan att lämna familjen Cullens och leta efter hennes dotter på egen hand samtidigt som hon bara vill ha människoblod eller vänta tills hennes blodlust har blivit mindre och få hjälp av familjen Cullen.

Vad tycks?

Kommer nog upp ett kapitel imorgon om jag hinner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0