Nya Eclipse bilder!!!

Förlåt för det dåliga uppdaterande men både jag och Bella har haft fullt upp med skolan och annat. Men för att gottgöra detta så kommer här nya bilder från Eclipse när dem spelar in examen. Plus Kristens nya hår

Billy Burke



Kristen Stewart - Jag tycker hennes hår blev jättefint, bättre än jag trodde. Men detta är ju hennes "finhår" så vi får väl vänta på fler bilder till hennes vardagliga look




Kristen Stewart och Billy Burke



Anna Kendrick - hennes hår är ursnyggt här tycker jag



Anna Kendrick



Peter Facinelli anländer och är trevlig som vanligt



Ashley Greene



Jackson Rathbone



Till sist: Robert Pattinson


Robert Pattinson


Hoppas ni gillade bilderna ni hittar många fler på: twilight-gossip.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0