Vf jag inte har bloggat på länge plus lite ögongodis :)

Förlåt att jag inte har kunnat lägga in så många inlägg men som tur är har Bella varit riktgt flitig :D

Det är så att min kusin har varit här i fem dagar och sen i helgen var jag inte hemma

Så därför har jag inte kunnat se den andra riktiga new moon trailern och nu har jag sett på många bloggar att dem inte går att se men lilla jag gick in på youtube och letade fram en som går att se fast den är filmad från bion så det är väääldigt dålig kvalite men ändå värt att se :D


Men på nått konstigt sätt kan jag inte lägga in en video :( eller länka :( så om ni vill se den får ni gå in på youtube och söka på: New moon official trailer #2 in english

tänkte oxå lägga in en annan video med en intervju från TCA  men som sagt kan inte göra det får gå och kolla om det går på mammas dator sen så kanske det kommer ett annat inlägg till med dem :D

plus kommer försöka skriva två kapitel i veckan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0