Lite onödig fakta?

Hej!
Har läst runt lite på olika twilightbloggar,
och jag har kommit fram till flera olika saker:

1.  Jag får bara högre och högre förhoppningar om New Moon
2.  Jag blir lite förbannad att Rachelle inte ska spela Victoria
3.  Jag tycker mer och mer om Taylor Lautner
4.  Jag skulle inte vilja byta ut mitt liv mot Kristen eller Roberts. No way!
5.  Det vart kärlek vid första ögonkastet med The Used - All That I've Got
Som jag tycker passar när Edward har lämnat Bella. (här får ni den med text)

                         Lite onödigt fakta kanske? ;)

Ett nytt kapitel av Twisted Life kommer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv, vet du hur man laddar hem på thepiratebay?? :)

2009-08-01 @ 16:06:15
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv, det är lätt det första du behöver göra är att ladda ned U-torrent till din dator. (det är ett pogram som gör att man kan ladda ned musik mm säkert till sin dator) Sök på google efeter utorrent och ladda hem den du tycker :)

Kram

2009-08-02 @ 21:07:11
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0