Ny fanfic - Twisted Life

Japp, jag kommer lägga upp en ny twilightfanfic sammtidigt som jag lägger upp den gamla.
Och den är på engelska, jag gillar inte att skriva på svenska ;)


Beskrivning:
Bella är vampyr. Hon lever med Carlisle, Esme, Alice, Jasper, Rosalie och Emmett I Forks.
Hon har Jake, hon älskar honom och han är hennes liv.
Men går det verkligen bra att vara ihop med en Varulv?
Livet kan få en stor vändning när något oväntat händer.


Har du en Fanfic som du vill bli publicerad?
Kommentera så kan vi prata mer^^ 


Kommentarer
Postat av: ebba

låter spännande... när kommer du lägga upp första kapitelet?



sen har jag en fanfiction som jag precis har börjat skrivat på... som jag gärna skulle vilja bli publicerad^^

2009-07-28 @ 19:00:19
Postat av: Mikaela

synd att man inte är Team Jacob,annars hade jag läst den. Vill inte veta va som skulle hända om de va dom två,hehe :)

2009-11-22 @ 22:21:24
URL: http://thefanpire.blogg.se/
Postat av: Erika

Du kan väl läsa den även om du inte är Team Jacob... för nöjets skull??

2010-04-11 @ 19:19:31
URL: http://cullensinsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0