Biljettutsläpp!

♥♥Nu är New Moon Biljetterna släppta!♥♥
(i vissa städer..)

Gå in på sf och boka/köp dina biljetter nu innan dom tar slut! :)

I dessa städer har biljetterna kommit ut:

Borlänge
Borås
Eskilstuna
Falun
Flen
Gävle
Halmstad
Hudiksvall
Kalmar
Karlskrona
Katrineholm
Kristianstad
Köping
Mariestad
Mora
Motala
Nyköping
Simrishamn
Skellefteå
Skövde
Strängnäs
Söderhamn
Uddevalla
Vetlanda
Visby
Vänersborg
Västervik
Ystad
Örebro
Örnsköldsvik

Jag tänker att boka direkt när Sf har fått ordning på problemen dom har på hemsidan!
Det blir något fel när man klickar in på Örebro..
Men det är bara att vara tålmodig och vänta ! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

sv; jaa, jag fick med sms om det så jag skyndade mig hem allt jag kunde! Biljetterna går hur fort som helst verkligen! :o

2009-11-04 @ 14:40:51
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Bellz

Sv: Kan inte svara på vart jag ska gå men jag kan inte boka mina biljetter eftersom man måste hämta dom denna lördagen står det. Problemet är att jag har ca 1 timme tilll bion och kan inte åka så långt för att hämta ett par biljetter :(

Så just nu är jag ledsen :(

Kramar Bellz :)

2009-11-04 @ 15:46:16
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0