Fanfic Bree

Har lite tråkiga nyheter kanske men jag vill gärna bara berätta detta för er.

Det är så att jag har mycket i mitt just nu så jag tänker sluta skriva på Bree, kommer inte riktigt till punkten i den historien som jag gör med Poisonous life så jag tänker sluta skriva på fanfic Bree och lägga ner all min skrivande tid på Poisonous life istället. Femtonde kapitelet har kommit ut precis och jag känner var jag vill komma i den historien men med Bree är det inte så. Hoppas ni inte tar illa upp eller något. De positiva är att ni får kanske lite mer Posionous life istället ^^,

Ha de bra <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Breaking Twilight är bättre ;)

2009-11-23 @ 13:45:47
Postat av: Anonym

hålle rmed henne där ner ;D

2009-11-23 @ 13:46:55
Postat av: L

Jag tycker det är bra samtidgt som det inte är det. Fanficen Bree skulle vara rolig att läsa men jag gillar verkligen Poisonous life så det är bättre att du satsar på den och fortsätter med Bree när den är klar.

2009-11-23 @ 15:48:06
URL: http://twifan.webblogg.se/
Postat av: ??????

:( vad var det som hade hänt med Emmmet??

2010-01-19 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0