Svar på frågor!♥

Jag har fått in endel frågor, och svarar på dem här!:) ♥

- Vem skriver vad, alltså vilken fanfic skriver Bella och vilken skriver Ebba?

Jag, Bella, skriver/skrev Breaking Twilight, Twisted Life och den nya som inte har något namn :)

Ebba skriver Poisonous Life.

- Kommer det komma upp någon tävling här snart?

Ja, någon slags tävling kommer att komma upp snart.
Jag har några idéer som jag ska klura ut.

- Är det här en hobbyblogg?

Ja, det är det.
Jag sitter inte och bloggar så hemskt mycket, och det gör inte heller Ebba.
Jag hoppas att ni tycker om bloggen iallafall och fortsätter läsa :D♥




Hoppas ni har fått svar på era frågor nu♥


Kommentarer
Postat av: ulrika

Hej Bella! Jag har tillslut avslutat vår tävling och du vann postern på vår vackra Edward :) Massor med Grattis till dig. Gå till vår sida och skicka ett mejl till oss med din adress så skickar vi postern till dig :) Kram Ulrika

2009-11-08 @ 21:32:11
URL: http://twilightworld.blogg.se/
Postat av: boo

Grattis till vinsten! :)

2009-11-09 @ 18:28:36
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: ulrika

bella: Jag har skrivit in mejlen (hoppas det funkar) så mejla adress dit, annars kan du gå in på vår sida och så står det "Contact us" på högra sidan (ovanför CDONs gröna märke) och klicka där så kommer ett mejl upp :) grattis igen!!

2009-11-09 @ 19:03:14
URL: http://twilightworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0