Taylor och Taylor ett par?

Är Taylor Lautner och Taylor Swift verkligen ett par? Ja, det kan faktikst stämma. posh24 skrev att de hade varit på en dejt i Beverly Hills och åkte sedan ett hotell där de bodde tillsammans och på morgonen sågs dem lämna hotellet tillsammans. Men detta behöver ju inte precis stämma, jag menar alla går ut med sina kompisar och de betyder inte att dem går på en dejt. Men jag tycker ändå att Taylor Lautner och Taylor Swift har haft ett öga för varandra. Särskilt efter Valentine's day, förresten vem ska gå och se den när den kommer hit till Sverige? Jag tror att jag faktiskt ska göra det :)

 


Kommentarer
Postat av: Helle

oh, coolt, jag har oxå skrivit en som handlar om henne :D

2009-11-15 @ 11:59:59
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: Helle

woops, denna kommentaren skulle vart på översta inlägget, den om Bree 8)

2009-11-15 @ 12:00:32
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0