Lite mer Gossip girl och Twilight + Poisonous life

Jag läste på en sida som jag följer som handlar om Gossip girl att där är en snubbe som gästspelar lite nu som heter Patrick Roberts. Men det jag inte visste förrän typ igår var att han heter så efter ingen mindre än just det Robert Pattinson. Det var typ en tidning eller nått som hade skrivit det, kommer faktiskt inte riktigt ihåg men dem skrev iallafall att dem skulle tycka det var ännu coolare om Rob nu skulle själv ha varit med och gästspelat och jag håller helt klart med dem. Skulle älskat att se honom i Gossip girl världen men vet inte riktigt om han skulle passat in, han skulle iallafall fått kyssa Blake :P

Btw jag har inte hunnit skriva så mycket på Poisonous life men jag ska försöka hinnna skriva klart kapitel 8 så jag kan lägga in det men om ni vill ha ett längre får ni räkna med att det tar lite längre tid eller det beror ju också på min tid. Som imorgon ska jag iväg till en kompis på Halloween-fest(gissa vad jag ska vara utklädd till, vampyr såklart) så då hinner jag inte skriva något men ska nog skriva lite ikväll om jag får någon bra idé då menar jag. Så om max två veckor kommer ett kapitel till upp kan jag lova er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0