Kellan i filmen Accepted

Igår låg jag och kollade på filmen Acceptedkanal 6.
Jag har sett den förut, så jag kollade inte så noga..

Sen så när dom slår sönder väggen, vem står då på andra sidan av hålet om inte Kellan Lutz?

Han har ingen stor roll, men jag tipsar filmen till alla Kellan älskare! :D



Handligen kort:
Bartleby (B.) blir nekad från alla College han söker till.
Och med han föräldrar som förväntar sig mycket av honom blir det jobbigt för B.
 Så han skapar the South Harmon Institute of Technology,och där blir han accpeterad, han är accepterad (tillsammans med hans vänner Rory, Hands, and Glen, vilka som också vart nekade).
Sen blir det inte riktigt som B hade tänkt sig när inte bara han och hans vänner vart accepterade,
utan många andra med...


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag såg den med. har sett den förr kände precis som du.. tänkte inte alls på att han var med. hihi. men den är riktigt bra filmen verkligen.

2009-09-02 @ 20:00:21
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

jasså gjorde du de :)

2009-09-02 @ 20:23:19
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0