Svar på kommentarer!

"Jasså skulle inte du kunna sätta upp fanfic på både svenska och engelsk , är träkigt att det är på engelska !"

- Anonym

Svar på Kommentaren:
Jag letar efter någon som skriver på svenska, men jag publicerar inte alla som vill bli publicerade.
Den måste uppnå vissa "kriterier", som att den som skriver inte ska göra för mycket stavfel osv.
Men ni som känner att ni är duktiga, och vill bli publicerade, kommentera MED mejladress,
då svarar jag och så får vi prata vidare.

Skulle du kunna kommentera min fanfic? Jag har tyvärr ingen blogg som jag kan lägga ut den på, och jag vet ingen bra hemsida så jag skriver den här istället.
 
- Anonym

Svar på Kommentaren:
Kommentera inlägget med din mejladress så kontaktar jag dig så kan vi prata vidare om det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, min mejl adress är [email protected]!

2009-09-26 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0