FanFic

Jag vet att jag inte har uppdatera på kätte länge, men jag kan inte komma på hur jag ska fortsätta på Into the Sea, och istället har jag börjat fundera på en ny FanFic, en blandning mellan fem olika serier. Twilight, House of Night, Vampire Academy, Vampire Diaries, Precy Jackson & the Olympians. + En egen karaktär som jag tänkte döpa till Miranda McCurdy (jag vet, namnet är en blandning mellan Miranda Cosgrove och Jennette McCurdy från iCarly). Den ska utspela sig i ett sommarläger för övernaturliga 'varelser' och Miranda ska vara en skepnas-skiftare som kan bli en leopard.

Men jag skulle behöva lite hjälp. När man skriver en berättelse måste det ju finnas ett 'hot' av någon sort för att det ska bli bra, och jag kommer inte på nått bra hot... Jag funderar på ifal Volturi från Twilight ska slå sig ihop med Katherine från Vampire Diaries och några Striogoi från Vampire Academy och försöka ta över världen eller nått, men jag är inte säker. Om någon har en bra ide kan ni väll komentera?

Och btw, jag tänkte gå efter böckerna.

Elin

Kommentarer
Postat av: Erika

Men kan du inte skriva på svenska då? Orkar inte läsa på engelska!!

2010-08-31 @ 18:50:41
URL: http://cullens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0