Poisonous life - Kapitel 22??

Jag vet det är många som frågar efter kapitel 22 av Poisonous life när den kommer ut men jag vet faktiskt inte och jag ska vara ärlig och säga att jag inte ens har börjat skriva på den, men jag har idén i huvudet så snart ska jag ta tid på mig och sätta mig ner och skriva ner den idén så förhoppningsvis kommer den i veckan, men kan bli längre för jag börjar skolan imorgon som så många andra om ni nu inte har börjat redan. Men hang in there för det kommer det lovar jag, uppskattar verkligen alla snälla kommentarer och kan inte riktigt fatta att ni gillar mitt verk, so lots of love to you guys (L) utan er skulle jag inte fortsätta skriva Posinous life <3<3<3

Men om ni vill läsa något under tiden ni väntar kan ni checka in en annan fanfic om twilight som heter cold fire som är riktigt bra :) www.twilightfans.blogg.se eller så kan ni checka in www.beneficentia.blogg.se där jag och mina tre bästa kompisar har skrivit ett rollspel (jag e Hannah om ni undrar) eller vårt andra rollspel www.magiamalefica.blogg.se (där jag spelar Luinne) Tack så hemskt mycket för ert tålamod :D<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Erika :)

Åå vad bra!!! Jag längtar!!!!!!! <3 <3

2010-01-11 @ 15:59:49
URL: http://lovevampires.blogg.se/
Postat av: milla

Du måste skriva mer nu! Jag längtar ihjäl mig!!!

2010-11-13 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0