Svar på kommentar

Nessie skrev såhär: Hur kommer ni på alla ideer?
Jag som brukar skriva berättelser(inte fanfiction) får aldrig så många ideer!
Fin blogg föresten:D
//nessie

Och jag vill bara säga att det liksom faktiskt bara kommer, men jag tycker själv det var lättare att skriva fanfic än att skriva egna berättelser och sen beror det också på att när man lägger ut det på en blogg och flera tittar på det så ger de också en push och det är riktigt roligt att läsa alla fina kommentarer och man blir verkligen glad över det. Det är så för mig iallafall, ibland så har jag en idé i huvudet och sen när jag skriver vidar utvecklar jag den :) Hoppas du har fått svar på din fråga av mig iaf <3


Kommentarer
Postat av: mia

Hej när kommer kapitel tre?

2010-01-25 @ 17:44:59
URL: http://thetwilightfanfic.blogg.se/
Postat av: Elin - TayLight

Jag har gett eran blogg en award på min blogg :)

2010-02-05 @ 18:59:36
URL: http://taylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0