Svar på kommentar

Amanda skrev såhär på Posionous life Kapitel 21:
Imprinted är präglas på svenska :)

Och jag vill bara berätta att jag vet att det betyder prägla på svenska eftersom jag har läst dem svenska böckerna med och jag visste att någon skulle märka detta någon gång och det var bra att du var så uppmärksam. Men varför jag inte skriver prägla när Kristen tänker är för att hon vet inte att det heter prägla på svenska eftersom ingen har berättat det för henne, eftersom när jag skriver finns det inga böcker som heter twilight, new moon, eclipse eller breaking dawn eftersom jag skriver i deras värld och därför har dem heller inte översätts till svenska och därför vet inte Kristen att imprint är prägla på svenska, men snart i historien kommer det komma upp när hon tröttnar på att inte veta hur man kan översätta imprinting och tar därför reda på det. Hur hon gör det får ni se i ett annat kapitel :)<3


Kommentarer
Postat av: Erika :) Galen I twilight

Hej!!!! Jag Älskar Posionous life!!!! du är Sååå duktig på att skriva!! När kommer kapitel 22??

2010-01-06 @ 21:17:57
URL: http://lovevampires.blogg.se/
Postat av: Anonym

???????

2010-01-09 @ 15:11:11
Postat av: Hedvig

När kommer kapitel 22? :)

2010-01-10 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0