Hejsan :)

Ja, som rubriken säger: Hejsan :)
Haha, jag heter Elin och ska börja blogga här, försöka få bloggen till liv igen. Jag skriver mkt FanFics (både på engelska och svenska) och det är dom som jag ska lägga upp här. Nånting ni kanske ska veta om mig är att jag får ofta nya ideer och tröttnar på mina gamla, så jag avslutar nästan aldrig mina FanFics. Synd, jag vet, men jag blir bättre, jag jobbar på det.
Jag lägger upp första kapitlet av den FanFic jag skriver på nu senare idag. Den är på engelska och har tyvärr inget namn än, jag är väldigt dålig på att komma på namn till det jag skriver, men jag ska försöka hitta på nått.

Den utspelar sig ungefär 6 år efter Breaking Dawn
och handlar om Samantha - en 16 årig tjej som flyttar till Forks med sina föräldrar. Eftersom Forks High School var fullt i hennes årsgrupp så får hon istället gå på La Push High School. Hon blir snabbt vän med Embry, Quil, Claire, Nessie, Seth, Collin och Brady som också går där och snart får hon veta att hon inte är som vanliga tjejer...

Lite fakta om mig då.
  • Jag heter Elin
  • Fyller 15 i december
  • Jag är ganska blyg
  • Älskar att läsa fantasy - om vampyrer, varulvar, häxor och allt sånt
  • Jag älskar också att dansa, skria, fota, rita och göra bilder i PhotoShop
Och sen lite Twilight relaterat om mig.
  • Är Team Jacob
  • Andra favorit karaktärer är Seth, Paul, Leah, Victoria, Bree, Emmett, Jasper och Alice
  • Favorit boken är Eclipse
Ni kan också hitta mig på FanFiction.net och WattPad.com. Jag har inte lagt upp nått där, jag läser mest.
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0