Info

j:et undrade när kap. 4 kommer, och jag vet inte riktigt. Jag håller på att skriva det, men det händer inte så mkt i berättelsen just nu och på grund av det skriver jag trögare :/ men jag har planerat något som kommer komma i kap. 4 eller 5, så då kanske jag skriver snabbare... eller nåt...?
Och sen så frågade Amanda om jag hde läst Housh of Nigh serien, ja, det har jag. Jag har läst alla böcker som har kommit ut på engelska... tror jag... om det inte har kommit ut en till efter att jag läste den sista, men det tror jag inte.
Så vi får se, förhoppningsvis kommer nästa kap. ut under helgen nån gång.
Elin

Kommentarer
Postat av: alice

Har du någon mail eller så, skulle vilja fråga dig en sak ;)

2010-10-12 @ 10:37:02
Postat av: Julia

Hej! Jag har också en fanfic blogg. Kolla gärna in den, jag skriver om Twilight, ni andra som läser detta kika gärna in!

2010-10-14 @ 17:32:21
URL: http://novellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0